19 april 2016

En känsla

Har fått en ganska bra känsla i kroppen. Jag vill verkligen få ordning på allt nu, och det känns som att jag är på väg. Jaja, jag har sagt det länge, men med små steg börjar jag faktiskt närma mig. Jaja, lägenheten är fortfarande mer eller mindre totalkaos och jag har mängder av fröer att så och massor av växter att plantera om. Men jag känner att ett lugn börjar sänka sig över mig och det känns som att jag ändå någonstans börjar få lite koll på läget.

Fast just nu har jag ändå 6 saker jag borde hinna med innan jag kryper ner i sängen för natten. jaja, vi får se vad jag hinner med.

Jag har planerat in att ta semester första veckan i Maj, så jag kan komma ikapp med lite saker och mitt liv... tyyyp. Kan hända att jag blir liggande på hängmattan hela veckan också. Haha, den som lever får se.

Inga kommentarer: